allmänt ordbajsande

Tänk, idag har jag varit 18 år i en vecka. Idag var det en vecka sedan jag tatuerade mig.
Och det är bara 51 veckor kvar tills jag blir 19.
Det känns konstigt.
Och jag kan ju säga att jag är riktigt spänd över vad Victoria hade tänkt att ge mig!
Wihooow.

Skola idag, senare är det jobb som gäller.
Jag funderar starkt på att inte gå på naturkunskapen, eftersom jag inte gjort det där stora projektarbetet, och kanske gå imorgon istället, så jag kan få reda på vad jag ska plugga till provet smo är veckan efter lovet.
2 prov är det som gäller .. Så alltså kommer mitt lov bli til att jobba, och plugga de 2 dagar jag är ledig. Bajshåla.

Men nu ska jag lalla lite till här i bloggvärlden. Sen ska jag röra mig mot skolan.
See ya, bye bye then!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0