...

Jag känner mig fruktansvärt deppig. Allt känns så himla fel just nu.
Jag vet att jag själv har gnällt på inlägg som bara att till för att få gnälla, men jag kan ju också erkänna att dessa inlägg behövs ibland.

Just nu känner jag mig så jävla vilsen. Jag vet nte längre vart jag står, vad jag ska göra, eller hur allt detta kommer sluta. En klump har satt sig i halsen på mig, och jag vet inte hur jag ska få bort den. Jag vet inte hur jag ska göra, eller om jag ska orka hålla på.

Skolan är skit. Jag vet inte hur jag ska fixa upp den, eftersom jag vet att jag aldrig kommer orka sätta mig ner och plugga. Jag vill inte hoppa av, eftersom jag vet att jag kommer behöva de få betygspoäng jag skrapat ihop, för att kunna få ett jobb.

Jag är jävligt besviken på en person, och känner inte att jag betyder så himla mycket för den, nu mera. Det känns verkligen inte som det. Som vanligt nämner jag inga namn, och kommer inte heller berätta för den personen, eftersom jag inte orkar med konflikter. Det får helt enkelt tiden visa, om jag har rätt, eller om jag har fel. Men nu orkar jag hur som helst inte.

Ska kolla tvätten nu.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0