18 barre!

Jaha, 18 år nu då. Svårt att förstå, om jag ska vara ärlig. Tanken på att jag aldrig mer kommer behöva sitta hemma en tråkig kväll, samt att jag kommer vara den fattigaste 18åringen, kan inte riktigt falla mig i smaken. Men jag längtar tills imorgon, det ska bli riktigt skoj. Tatueringen är ju det värsta av allt, den kommer säkert blir riktigt mycket pain, må jag lova. Det säger alla andra iallafall. Meeeen, jag har bestämt mig, nu går det inte att ändra sig.
Jag kommer be Victoria fota allt, jag lovar. Sen kommer bilderna upp här.

Har suttit hos bror och Denice nu, fick 'fina' presenter av dem. Det märktes att de hade plockat det som fanns i deras rum. Jag fick en halv tub med klick (glidmedel), en pensel och en badkula, som jag sett ligga där ett par dagar. Tack bror, för att du är så generös ;) Men han lovade mig att jag skulle få något mer, sen när han fått lönen. Ahaaaja, det tror man ju på? Haha.

Men nu ska jag sova, ska upp coh duscha och göra mig fin och fräsch imorgon. Jag skriver då.
PUSS & GODNATT! <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0