uppdatering

Sådärja, ännu en försovning. Skulle börjat skolan tjugo i tio idag, men det vart inte riktigt så. När Sabine kom in för att väcka mig idag, vaknade jag inte riktigt, utan mer brölade att jag var vaken, för att sedan somna om.
Och det borde min kära familj ha lärt sig, att när jag inte vaknar ordentligt, så brölar jag ett bröl som alla skulle uppfatta som: Låt mig sova, jag vill inte gå upp.

Men efter 18 års brölande har min familj fortfarande inte förstått hur jag fungerar.. Asch, skit samma.

Så, vad har jag gjort på sistone? Hmm.. Vart på gruppintervju på Espresso House, vilket gick bra. Tror jag iallafall.
Sen har jag väl inte gjort så mycket mer.. Vad jag kan minnas iallafall. Jobbat, varit i skolan.
JAJUSTE! Jag var i skolan näääästan hela veckan förra veckan. Förutom fredagen då jag var på intervjun. Men jag var där hela måndagen, och tisdagen var jag både med på gympan och på indvalet. Onsdagen och Torsdagen var jag där, och på geografin på onsdagen skrev jag ett förhör på Asienkartan, vilket gick ASBRA!

Det kanske börjat arta sig för lilla mig..? Dock har studiebidraget blivit indraget.. Meeeeeeeeen det kanske kommer tillbaka nästa månad. Man får ju hoppas! :):)

Men nu är det skolan som gäller. Ska filma och köra intervjuer, kan bli kul.
Efter det är det hem med Victoria och färga hennes hår.

Vi hörs, folks! <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0