Nu är det natten som invigs

Javisst, dags att sova nu. Ska upp vid sju imorgon, och åka till skolan. Frågan är om jag ska gå på geografin, eftersom vi ska ha ett prov. Och jag har inte pluggat, och kommer aldrig klara det. Fast det känns nästan onödigt att inte gå. Det är lika bra att göra det, och göra så gott jag kan, sen får det ordna sig vartefter.

Har precis kollat på 40 years old virgin, en rätt okej film. Man fick väl ett gulligt leende på läpparna när filmen var slut. Men det är ju för att det är som vanligt, ett lyckligt och kärleksfullt slut. Tss, patetiskt.

Morgondagens planer är dessa; Skola 8:15-10:50. Sedan ska jag möta upp min kära mor vid gullmarsplan och fixa lite armband och liknande. Sen hem, kanske sova en stund. Sedan ska Jennie komma över och titta på lite videos från Turkiet. Ska bli skoj.
Sedan är det troligen Haninge som gäller. Lite mysdags då vetni :)

Hittade en video på youtube från det hotellet där vi bodde. Kul att se sådär, och få lite flashbacks från den underbara semestern. Åååh, ta mig tillbaka. Där har vi våra grabbar, personalen på hotellet. Och deras dans. Dansen som numera är min och Jennies fylledans när vi krökar tillsammans.
Den resan satte ett spår i mig, och det är ett riktigt bra spår!



Jo, det var kul..... Riktigt kul..

Godnatt på er förresten. Nu ska jag lyssna klart på Cornelius Vreeswjik - Sommarkort, och sedan lägga mig i sängen och sova lite. Hörs säkert imorgon!


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0