no sleeping for me

Man kanske ska börja städa igen? Det känns väldigt meningslöst att gå och lägga sig igen iallafall, eftersom jag ändå ska upp om 2½ timme. Ingen idé att sova, eftersom jag bara kommer vara mer död då.

Man kanske kan sova efter skolan, nu när mamma inte visste när hon kunde imorgon. Jaja, vi får ringa och se hur det blir med den saken.

Nu när jag ändå sitter uppe och inte tänker gå och lägga mig, kanske det är dags att fiffla lite på designen här på bloggen? Om jag nu kommer ihåg hur fan alla dessa koder fungerade.. Wish me good luck!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0