mjao

Sådärja Ninni, BRA JOBBAT! Ingen skola idag heller. Så jävla duktig! Är du nöjd med dig själv? Över att du gått i skolan 1 dag? Grattis Ninni....

Jobb idag. Sitter nu redo för att börja fixa iordning mig för att sedan åka och slita i 7 timmar. Men det är lugnt. Läste på facebook att det blir kryssning i Januari, så jag ska jobba ihop en fetinglön så jag verkligen kan leva livet. Efter den kryssningen blir det lugna puckar, för då ska det sparas till resa i sommar. WIOHOW. Måste bara komma på någonstans att åka också.. Kan vara bra.

Menmen, jobb jobb jobb! Kommer jobba en del under lovet, och sen får vi hoppas att jag har kvar mina torsdagar och fredagar, annars är det byebye-pengar. Men skit samma.

Shises, idag är jag visst rätt energisk. Mitt lilla hjärtegull, kom hit och kör slut på mig! Hahaha.

PUSS&KRAM

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0