min onsdag

Rostad macka med skinka, och en stor kopp med vaniljthé hjälper mig nu att finna ro i mitt rum. Fruktansvärt mysigt, kan jag meddela!
Dock har jag åkt på en fruktansvärd nackspärr som letat sig ner genom hela ryggen, så nästan varje rörelse får mig att se en skymt av ljuset i tunneln. Inte alls lika mysigt, kan jag också meddela.

Jaha, vad har jag gjort idag då? Jo, varit i skolan och skrivit prov. Mött upp mamma och hämtat ut armband, lämnat in mina fyrkantiga ringar (det är sant, vadå runda lixom?) och även köpt en ny ring! Men den får jag inte förrän på julafton, då den fungerar som julklapp.
Sedan efter det åkte jag hem och sov. 5 underbara timmar var mina ögon stängda. Öppnades gjorde dom av ett samtal, från en väldigt speciell person! <3 (nu fick du ditt hjärta, haha)
Haft det mysigt och trevligt med denna person hela kvällen, och imorgon väntas en liknande kväll. Full av skratt, och tjyvnyp såklart.


Så, imorgon står även skola och jobb på schemat. Samma på fredag. Fast fredag kväll blir lite mer intressant, då det blir karaoke med mamma och kompis. Mycket trevligt! Lördag är jag ledig, och krogen kanske väntas på kvällen där också. Väääldigt trevligt.

Däremot måste jag bestämma nu om jag ska vara ledig på söndag eller inte. Ska egentligen inte vara det eftersom jag måste ha pengarna som kommer, men vafan... Måste prata lite mer om detta med Jennie, så vi kan bestämma något eller inte.

Nu babblar jag alldeles för mycket. Ska sätta på lite DHW nu, och mysa med mitt thé.

Puss&kram


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0