lite sjuk, men glad iallafall

Idag har varit en blandad-dag-med-känslor-dag.
Igår kväll gick jag och lade mig väldigt tidigt. Redan runt tio-tiden gav min kropp upp och jag somnade underbart. Men dock så vaknade jag vid halv sex och var piggare än någonsin.
Bra, kanske du tänker. Förjävligt tänker jag. Jag skulle nämligen inte kliva upp förrän klockan tio, 4 ½ timme senare. Irreterande, jag vet.

Men jag gjorde det bästa av saken, och tog det väldigt lugnt tills detvar dags för mig att stressa iväg till jobbet. När jag sedan kommer fram var jag pigg och på väldigt bra humör. Men sen vart jag febersjuk och hostig igen. Fick ont i hela kroppen, och allmänt irreterad. Det kom ungefär samtidigt som rushen kom. När det först varit en sisådär 3 kunder, till att det kom sisådär 123432 kunder. Hatar när det bli så, man är lixom inte förberedd.
Men det är lugnt, jag gillar när det är stressigt, då går tiden fort och tillslut går allt finemang och man får in tempot och rutinerna så det går fort!

När jag kom hem smällde jag i mig en bakad potatis med keso och kalkon - GALET GOTT!! Sen bråkade jag med lillasyster, och sen satte jag mig här.

Intressant dag va? Förjävla tråkigt liv jag har, som måste anteckna allt här, i brist på annat att skriva.
Kanske kommer på något sen. Javisst.

Vi hörs sen! <3



Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0