God natt?

Nu är det nog dags för mig att sova lite. Ska upp imorgon för att åka till skolan och spendera 7½ timme av lektioner. Och vi börjar med det värsta; gymnastik. Hatar det... Men måste vara med, måste skaffa mig ett betyg iallafall.

Jaja, livet är inte alltid en dans på rosor. Men man måste ju också få känbna på lite olycka, för att kunna uppskatta de bättre och finare dagarna, inte sant?

Ja just det, sova var det. Eller om man rent ut sagt skiter i det? Gör en Anna och är upp hela natten.
Det återstår att se om jag gör det.

Eller så inser jag bara allvaret och går och lägger mig? Låter förnuftigt.



Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0