depp

Mycket händer just nu. Lite förvirring i vardagen, samtidigt som jag inte har orken för att göra mycket åt det. Mitt rum ser ut som ett helvete, jag ser ut som ett helvete, min bästa vän har lämnat mig för en semester i Thailand, det är julafton snart och jag kan inte säga att jag ser fram emot den speciellt mycket.

Och nyår.. Jadu, nytt år snart också. Så är det dags att börja lova sig själv saker som man vet själv att man inte kommer hålla. Jag blir deprimerad.

Jag vill jobba så mycket som möjligt nu för att kunna göra en till drömresa i sommar. Men jag är inte vuxen nog att kunna lägga undan pengar. Nej, istället har jag varit på besök hos banken och tagit ut massa pengar som jag bara spenderat på skit.

Hur ska detta sluta? Eller frågan kanske istället lyder; kommer detta någonsin få ett slut?

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0