allmänt babbel...

Nu har jag iallafall lyckats ta mig in och ut ur duschen. Finally.. Just nu sitter jag bara och tittar ut över mitt rum och tänker ordet "kaos!" - ja jag tänker även med utropstecknet.. Jag måste städa, tvätta och byta lakan. Helst också möblera om, men det tänker jag inte göra förrän jag har varit på IKEA och inhandlat lite nya och fräscha saker.

Måla om vill jag också göra! Att ha ett rum på 35 m² är faktiskt inte så bra som man kan tro. Jag kan längta efter ett litet rum, som är enkelt att möblera och städa. Här, i mitt rum, får man aldrig till det. Det blir fula tomma ytor och det ser skitigare och stökigare ut, än vad det egentligen är..

Eller så flyttar jag bara hemifrån, och får det exakt som jag vill ha det. Låter så jävla underbart, inte sant?

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0