-

Efter en film, chokladätande, coladrickande och en väldigt meningslöst samtal med Jennie sitter bjag nu fortfarande uppe.
Jag och Jennie lyckas alltid prata om de mest meningslösa grejerna. Som detta samtal.. Det slutade med att jag satt och filmade på min skärm samtidigt som jag hade henne i telefonen, för att hon skulle kunna se en video som inte gick att skicka till henne. Vi är rätt dumma, eller hur?

Jaja, inget att göra någonting åt.
Vi satt och diskuterade Turkiet, våran resa vi gjorde tillsammans i somras. Vi båda tycker att en favorit i repris skulle sitta fint. Jävligt fint. Ska nog ta och titta in lite resor nu.

Åh, vill åka..

Påtal om resor! Pratade med en jättefull Victoria idag. Hon kommer spendera sina närmsta dagar på ett lyxhotell i Thailand, och jag kan inte säga mer än att jag hatar henne. Hon lämnade mig här i sticket. Men däremot så lovade hon att hon skulle betala min resa dit, om jag kom. Löften under fyllan, bra för mig, mindre bra för henne :D

SAKNAR HENNE SOM FAN REDAN! <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0