uppdatering

Mycket har hänt, lite kan berättas.
Men jag kan ju iallafall tala om att slutet på den här sommaren har inte varit mer än alkohol och mera alkohol. Så tills vidare kommer jag ta det lugnt med den delen, så min lever kan börja känna livsglädjen igen.

Nu ska jag snart in till stan och möta upp Anki och Pia, kanske fler (?), och ta en fika. Var hemma hos Pia i fredags och hade lite tjejmys och snackade skit.Jättetrevligt.
Vi bestämde också att vi skulle gå på bio den 25:te och se Mamma Mia. Jag kommer aldrig vilja tappa kontakten med dessa tjejer, de var den stora anledningen att jag inte ville sluta.
Men nu till det roliga;

Jag har äntligen fått en nytt jobb! Jag jobbar numera på caféet inne i Ringens Centrum. Jag provjobbade där igår, och de sa att jag fick jobbet. Så jag börjar mitt första pass om en vecka. De kanske ringer mig under veckan, ifall det behövs hjälp. Nu jävlar ska Barnadiset bort, alla spår ska sopas bort.

Men ska börja röra mig mot stan nu, så jag uppdaterar väl om några veckor igen.
puss&kram

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0