Nu är det igång igen

Sådär ja, nu har skolan börjat och det är dags att at tag i sina dagliga normala rutiner. Skola på vardagar och jobb på helger. Utgång på fredagar.. Vara död och sliten på söndagar. Lördagar kan man göra något utav det, gå ut eller vara död.

Både idag och imorgon kommer jag vara död. Har sovit alldeles för lite denna vecka, så ska ladda upp inför nästa helg istället. Inte för att jag inte kommer jobba nästa helg, men det kan vara skönt att kunna gå ut och vara taggad på det också. Kommer jobba mycket nu i framtiden. Måste börja spara en hel del pengar så jag kan åka utomlands tre veckor nästa sommar.

Tre veckor, plus en vecka på gotland. Jag måste hinna med Gotlandveckan. Har inte följt med på 2 år nu, så det är dags. Eller ja, jag kom ju dit när det var tre dagar kvar på resan, men iallafall. Det tänker jag inte missa.

Ochpå måndag blir det bio. Trevligt trevligt. Ska gå ut med Barnadiset-tjejerna, och det kommer bli mysigt. Kanske har skrivit om det innan..? Skit samma, på bio ska vi iallafall.

Men jag kanske skriver om några dagar igen. Vi hörs.

Kommentarer
Postat av: Jenny

BIO PÅ MÅNDAG<3 MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYS! :D

2008-08-23 @ 23:44:56

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0