måndagskväll

Jag kan inte säga mycket mer än att denna kväll har varit full av skratt, sång och gemenskap. Tjejerna från Barnadiset är verkligen guld värda, och det gör verkligen ont i kroppen när jag tänker på sättet vi splittrades på. Jag tycker att det är så fruktansvärt synd att det behövde sluta på detta sätt.

Men att vi fortfarande har kontakten kvar, hoppas jag kommer hålla länge. Ni får mig att skratta på ett sätt som jag inte ofta gör. All cred till er tjejer <3

Vägen hem från alleplan (för att det som vanligt inte gick någon passande buss) var iskall. Jag trodde att jag skulle avlida efter halva vägen, och tycker fan att det var frost på en utav bilarna jag gick förbi. Men jag får ju skylla mig själv, som skulle ha klänning och strumpbyxor på mig. Så, jag ska inte klag..
Jo, det ska jag: ÄCKLIGA SVINKALLA SKITSVERIGE!!

Men som ett fint avslut på detta inlägg avslutar jag med denna låt/video.
Den här låten påminner mig mycket om en person, som alltid kommer finnas i mitt hjärta.
Vad som än händer <3



Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0