måndagmorgon

Skola snart. Det jag börjar med, självklart, är att skolka. Eller skolka och skolka, jag orkade bara inte gå på mentorstiden. Jag vet att de bara kommer snacka om ''skolan trivselregler'' och annat tjafs, och det pallar jag inte gå på.

Så istället börjar jag tjugo över tio, med religion. Det sög ju, kan jag lova.. Hatar religion, men framför allt hatar jag läraren. Och han hatar mig lika mycket. Hade honom i naturkunskap, och vi var inte bästisar kan jag ju lova. Men detta år ska jag fjäska som fan för honom, bara för att. Och vara duktig, för då måste den jäveln sätta bra betyg på mig, hur mycket han än inte vill. Mwuhahahaa!

Bio idag med brudarna. Mycket trevligt! Den börjar 20.45 oh vi ska mötas upp utanför Taco Bar kl. 19.30. Gott det ska bli med käk! Får bara hoppas att jag får in mina pengar rätt, annars för chefjävlarna stryk.

Kollade nyss, LÖNEN HAR KOMMIT! Duktiga chefjävlar.

Saldo:4 317,65

Känns bra.. :)

Men nu; sminkning och fixning.
Hörs kanske när jag kommer hem. PÖSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0