Kan inte sova

Efter en väldigt händelserik söndag har jag väldigt svårt att sova.
Detaljer om den dagen kan ni få när ni träffar mig, orkar inte skriva ner allt här. Men den var iallafall väldigt trevlig!
Har sovit hela dagen idag, jag och Victoria vaknade upp runt halv sju tiden av att Cepeskalle ringde. Han skrattade åt att jag sov - hmpf!
Sen har jag bara ätit, och suttit på altanen. Lyckades somna vid halv elva tiden i soffan, och sov till två. Hur ska jag kunna sova nu? Och jag som måste jobba imorgon?

11-20 är de timmar jag ska jobba imorgon. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra, då jag kommer komma i lunchtid, alltså den stressiga tiden. Och jag som inte riktigt lärt mig allt. Det är frukansvärt mycket priser som jag måste lära mig, och jag vill helst göra det nu. Så, imorgon blir det att ha huvudet på skaft och vara smart.
Då kan man ju inte vara trött och halvsova i något hörn. Tror inte att det uppskattas av chefen.

Va skönt att ha ett jobb där det innebar att sova...

Så, sova var det ja. Kanske skriver imorgon, eller något.
Puss&Kram

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0