Jag är så jävla bra!

Va duktig jag är. Jag börjar denna sista termin med att skolka. När jag tittade på klockan och insåg att jag skulle behöva stressa så struntade jag i det istället. Jag är så förbannat duktig, eller hur? När ska jag ta mig i kragen och fatta att detta är allvar?

Visst var det bara idrott, där vi ändå bara ska sitta och prata, eftersom inga lektioner börjar på riktigt förens nästa vecka. Men det börjar ju bra, eller hur? Ååååååh.

Planerna för idag lyder;

Skola 12.40-15.05
Åka till centrum med Victoria
Färga min äckliga utväxt
Mysa med Victoria
Kanske träffa Simon (?)
SOVA

Jag kom på en till grej som jag inte är bra på;
Sova! Jag kan verkligen inte sova. Igår kom jag hem runt halv tolv, men satte mig vid datorn och pillade. Kom inte i säng förens vid ett, och då ringde Victoria. Så jag pratade en stund med henne, och sen var klockan två igen.
Ikväll blir det inte sent, för jag börjar 08.15 imorgon, och det är en riktig lektion, så den måste jag gå på. Roligt? Nej.

Men däremot slutar jag 10.50 på onsdagar, så jag är rätt nöjd iallafall. Hur man nu kan lyckas med att vara nöjd med skolan är en finurlig fråga..

Nu ska jag lägga mig i sängen och sova en stund till.

Hörs kanske sen.

NAJS SCHEMA :)
Klicka här för att se och skriv in M06

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0