det är fel på mig

Jag måste ha allvarliga sömnproblem. Här sitter jag igen, nu tio över tre, och är vaken. Jag ska upp klockan sex halv sju för att åka och jobba. Jag måste till en läkare och fixa roliga piller.

Så imorgon är dagens planer;

Jobba 9-17
Träffa Simon för en fika
Boka biobiljetter tills på måndag
SOVA

Måndagens planer;

Skola ??-??
Ungdomsmottagning och snacka p-stav
Betala min skul tillbaka till mamma, 1300:-
Bio med brudarna, kanske en drink efteråt?

Så, mer har jag inte planerat (:
Men nu ska jag försöka sova, natti <3

Kommentarer
Postat av: Elle

Här e en till nattuggla..Fattar inte varför man inte bara kan gå å lägga sej.

Ska nog ta en macka nu :-) Go'natt

2008-08-24 @ 03:31:12
URL: http://ellec.blogg.se/

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0