whoooaaa.

Herregud, vilken kväll/natt det var igår. Sebbe och Denice böejade bråka, som vanligt. Jennie vart asfull och tog taxi hem till David. Vad hon hade för åsikter med det, kan vi nog hålla tyst om. Jag var nykter som fan, men också astrött.

Jag och Jennie får syn på en AS-STOR spindel, och båda två håller på att dö. Vi vägrar röra oss på golvet, utan sitter med ben, armar och fötter i soffan/på stolen. Det var inge kul. Men jag kom på den briljanta idén att spruta aceton på spindelfan, så det gjorde jag, och med lyckade resultat dog den jäveln.

Sen gick jag och la mig, och Jennie åkte hem till David.

Nu snart ska jag upp till Alleplan och möta Jimmy. Langa lite cash, om ni förstår. Haha.

Men nu ska jag ut och möta Jennie, som ska ge mig pengar ;)

PUSS

Kommentarer
Postat av: jennie

hahaha, allvarligt. den där spindeln var inte roligt, speciellt inte när alex typ "högg av två ben" och den sprang runt i burken forfarande. usch, storstädning idag ninni (?)

2008-04-05 @ 15:54:23
URL: http://jenwellman.blogspot.com

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0