waaahooooaaw

Godmorgon!
Har nu precis duschat och gjort mig en kopp te. Och nu ska jag sitta här, och verkligen inte göra någonting. Jag ska bara vänta på klockan. Och det kommer bli skönt att verkligen slippa stressen. För idag tänkte jag låta min stackars pappa (inte speciellt synd om honom, men det lät bra) vila ut, och inte behöva sätta sig i bilen för att köra mig.

Jag har så ont i mina fötter. De ser ut som 2 misshandlade bävrar. Fast inget hår då. Men jag har verkligen skoskav, som har utvecklats till köttsår, på hela foten. Och det gör ont, det gör verkligen skitont! Men det var ingenting jag märkte av när jag gick hem från alleplan i fredags natt. Men igår morse, när jag trycker ned fötterna, kände jag det. AAAAAAAAAAAJ!!! Det var inte kul. må jag lova.

Men jobbet gick ju fint, iallafall. Det är tur att jag har dessa berömda ''foppa-skorna'' för annars hade mina fötter varit ett enda stort köttsår.

Låg och pratade i telefon med Victor igår. Riktigt trevligt, tills hans pengar tog slut, och samtalet avslutades. Det är därför, mitt folk, som man inte ska ha kontantkort. Detta var ett extremt viktigt samtal, och det behövdes, så därför är det verkligen onödigt att ha kontantkort.
Jag skulle kunna ha ringt upp, eftersom jag har abbonemang, men han sa att det inte behövdes och jag behövde sova. Då var klockan halv tre. Jag somnade halv fyra...?

Irriterar mig just nu:
Vissa personer kan inte skicka sms till mig! Victoria och Victor kan inte (beror det på namnen kanske? haha) men Jennie Wellman kan? Varför är det så? Är det fel på nätet, eller är det något med min telefon? Kan inte någon jävligt smart jävel komma på ett svar, och sedan skriva ner det till mig, för det är verkliegn irriterande.

Nu ska jag dricka mitt te, och loda runt lite, innan jag klär på mig och målar aniktet (:

PUSS


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0