vad, färg och skolk

Okej, en förklaring till mitt utbrott igår.

Jag och en annan kille hade ett vad. Det löd såhär:
''Den som går och lägger sig först, blir den andres slav''

Jag hittade på det vadet, endast för att jag visste att han brukade bli trött vad tolv, och att jag brukade kunna sitta upp till tre utan problem.
Vad jag inte hade tänkt på, var att jag hade varit uppe sen sju, och skulle upp sex dagen efter. Så jag var förbannat trött, men kunde inte säga/visa det eftersom jag då skulle förlora. Men, han gav upp runt tre, och han blev min slav.

Och jag fick ju då också gå och lägga mig. Men jag kunde inte somna förrns halv fem. Så när mamma kom in och väckte mig, drog jag en nödlögn och somnade om. Sen vaknade jag runt halv ett, och nu sitter jag är.


Färgade håret igår. Gjorde slingor. Men idag blir det färgning igen, för det vart kaos. Jag hade ju glömt, igen, att jag hade en utväxt på 3 cm, och den vart ju självklart jäääätteblond. Mm, otroligt fint.. *NOOT*
Så idag blir det färgning. Funderar på det lite mer ljusbruna hållet, eller typ, kastanjefärg med inslag av rött?

Jaja, det ordnar sig. Ska upp och borsta tänderna nu, och sen ska jag till centrum för att köpa färg.
Ha det gött <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0