torsdagsmorgon

God morgon!

Idag var jag riktigt nära på att försova mig. Men som tur var, skickde Chef #2 ett sms, vid 06:46. Jag skulle egetligen upp vid sex och duscha och sånt, men det får jag ta ikväll då. Men nu sitter jag istället och funderar på om jag ska ta tjugo över bussen, fast då kommer jag typ en kvart försent. Men det är ju inte så farligt, eller hur? För jag orkar inte stressa till kvart över, då måste jag ta bussen tio i, och jag vill hinna dricka en kopp te. Haha.
Shit vad man håller på.

Men nu ska vi inte gnälla, bara 2 dagar kvar tills det är dags för PARTY <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0