To be, or not to be.

Just det, det har jag glömt att berätta.
Ikväll är det Hamlet.. Med klassen.
Vi ska på teater vid Dramaten och se Hamlet. I 3 ½ timme ska vi sitta där och kolla på en tönt i tights.. Fyfan va tråkigt. Men jag ska smuggla ner en kudde, så jag kan sova då istället.

Biljetten ligger säker i min plånbok. Jag måste gå på den, annars får jag en hemuppgift, och det pallar jag inte.
Men den börjar klockan sju, så jag kan dra hem efter skolan och sova typ 2 timmar innan det är dags för avfärd.

Men nu ska jag sminka mig, om jag hinner ska jag ta 22-bussen.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0