tisdagsmorgon

Jahaaaa, så nu kan man komma in helt plötsligt. Kulkul.
Precis duschat, och det är en timme kvar tills skolan kallar på mig.
Jag sitter här och funderar på om jag kanske ska gå till skolan, det skulle väl ta max en halvtimme att gå. Men sen tittar jag ut, och då försvinner lusten helt. Hade det varit sol, hade det nog inte varit några problem. JÄVLA SKITVÄDER!

Jobbade för sista dagen igår, och det är FÖRBANNAT skönt att veta att jag är ledig fram till måndag. Så nej, jag har inte sagt upp mig. Och det var fruktansvärt jobbigt att städa. Jag hade ont i ryggen, ont i huvudet, och skulle kunna somna på plats där. Sov inte mycket natten innan.

Men nu ska jag kolla runt vad alla andra skrivit. Men var tvungen at ordbajsa av mig lite.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0