tisdagskväll

Heeej!

Har precis sagt hej då till Anna, och ska nu själv hoppa ner i sängen, Har tagit en utav mammas insomningstabletter, så jag kommer nog somna sött.

Jag och Anna hade skittrevligt. Satt och snackade med folk på msn, och garvade åt deras patetiska försök att få oss på fall. Lixom, vem har 25-26 cm lång dick? Jag och Anna kollade upp hur långt det var, och det är ju nästan en hel linjal. Asså, snälla...

Sen har vi åter garvat åt videon med Sagan om ringen-bögarna. HAHAHA, slutar aldrig garva. Så jävla najs.

Men nu ska jag gå och lägga mig, så man är någorlunda glad och pigg imorgon.
Men jag skriver då.

Tack Anna&Victoria för en asbra kväll!
<3<3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0