time för school

Nu är det dags att dra till skolan. Ska köpa en macka på rasten, för jävlar va hungrig jag är.
Vi håller på och jobbar med en tidning som sagt, och idag ska vi få lära oss hur man gör en tidning, layoter och sånt skit. Det kan ju vara trevligt att lära sig, om det inte var så att det var direkt på morgonen..

Men sen får vi se om vi kanske får sluta tidigare från engelskan, för då blir det hem och sova en timme, och sen staden med Wellman. Jag ska shoppa, och OJ vad jag ska shoppa. Helt galet. Gina tricot först säger jag bara! Ska köpa massa fint till imorgon.

Jag skulle behöva köpa cigaretter också.. Eller jag kanske kan tigga av Mickis, så som hon har tiggt av mig, hehe.

Men vi hörs senare, kanske skriver när jag kommer hem, för hem ska jag.
Aaamen, vi hörsch dååå!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0