soova.

Jahapp, lite sturl med drickan vart det, men det blir finemang iallafall. Vi brudar klarar oss alltid, right?

Men nu ska jag iallafall sova en stund, och sen hoppa in i duschen. Sen när jag är klar med det ska jag nog plocka i mitt rum, och damsuga. Alla jävla spindlar ska bort säger jag bara. USCH! Från och med nu ska jag damsuga varannan dag.. Fyfan, för den jäveln var inte liten.
Jag har kort på den, men pallar inte lägga in det nu. Kanske gör det sen, och då kommer det även bilder på en full Sevastian och en full Jennie som bråkar och nyper varandra. Eller förlåt, Sebban nöp och Jennie bet.

Men vi hörs sen då.

PUSS

Kommentarer
Postat av: lisa

ha en bra dag! :)

2008-04-05 @ 16:21:22
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: jennie

mm och det gjorde ont..

2008-04-05 @ 19:44:48
URL: http://jenwellman.blogspot.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0