Snabba puckar

Nu är drickan fixad och klar inför imorgon! Skönt. Nu är det bara kläderna kvar som måste inhandlas. Shit, detta kommer att bli en dyr helg.. Haha.

Skola idag, har sovit nästan hela dagen känns det som. Hela min kropp har varit helt slut, och jag har inte orkar många knop idag. Plus att Bubba och Fredrik har snärtat min på låren hela dagen, och igår, så jag är helt öm. Tack för den, grabbar.

Men nu är det en cigg, sen är det dags för ombyte, och sen ta bussen in mot staden där jag möter upp Jennie. Sen får vi se om jag behöver hämta drickan idag, eller om jag fixar det imorgon. Hoppas att jag inte behöver göra det idag, så jag bara kan slappna av ikväll, och ta allt sånt imorgon istället.

Snälla Jimmy, som fixar det där :)

Men nu ska jag byta om, och sen går bussen.

PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0