skitskitskit

Jag gick inte till skolan idag. Fyfan va jag är dålig..
Men jag kunde verkligen inte somna igår. Jag somnade runt halv fem-fem. Och då när klockan ringde imorse var jag helt död. Min kropp ville inte fungera som jag ville. Så jag stannade hemma. Åter igen.. Men det är egentligen bra, för jag måste läsa. Har en hel del kvar i min bok som jag har i engelskan som jag verkligen måste läsa. Så då kan jag göra det idag.

Det som är lite synd bara, är att jag skulle gjort ett prov idag. Ett prov som hade gett mig G i naturkunskap A, som jag lyckades skaffa mig ett IG i när jag gick i ettan. Men jag får säga att jag var sjuk, hade 40graders feber eller liknande. För då måste jag ju kunna göra det någon annan dag. Någon dag när jag pluggat också.

Jävla gurksnopp.

Idag är det hundvakt som gäller. Mami och papi ska på Bajenpremiär, så då får jag vara hemma med hunden.
Så det blir hemma mys med massa filmer och te. MÖJS!

Men jag skriver senare, nu ska jag lägga mig i sängen och dö lite.
PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0