pinsamma jag..

Det är pinsamt hur myxket jag kommer ihåg nu från krogen.. Jag skäms. Jag var så HIMLA packad när vi var där. Så himla packad att jag ramlar ner på golvet från soffan, så jävla packad att jag gick runt själv istället för att hänga runt med Victoria och Jennie. Så jävla packad att jag försökte pussa en engelsman som jag egentligen inte ens fattade vad han sa. Det är svårt det där med engelskt språk med en släng av accent i. Svårt att fatta, iallafall när man är så full av alkohol att det nästan rinner ut ur öronen.

Jag vill se bilderna från 360. Jag vill se hur mycket jag egentligen gjorde bort mig. För mycket blev det. För mycket.
Idag har jag träningsvärk i hela kroppen, ett blåmärke på benet från när jag ramlade av soffan, ett skärsår i fingret från jag vet inte vad och ont i nacken efter att ha sovit en hel natt utan kudde.

Fy dig Ninni, fy dig..

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0