ordbajsande

Detta är fruktansvärt drygt. Jag har tråkigt. Vääääldigt tråkigt.
Funderar på att sola en halvtimme eller så, men känner samtidigt ingen lust till det. Har ingen lust att ligga och simma i mitt eget svett, faktiskt. Eftersom vi inte har fläktar på den där skiten så blir det förjävla varmt. Jag tar solandet någon annan dag istället. Eller kanske ikväll efter skolan.

Får se om Björn och Philip kommer över ikväll igen. Sköna grabbar från krogen det där, fast det var Jennie som fortsatte kontakten med dem, och det tyckte jag var bra. Riktigt trevliga pöjkar. Men aa, de bor ju i Trosa (HAHA) så det blir långt för dem att åka, och det kanske är lite trist.
Vi får se vad jag pallar med efter skolan, slutar ju sex, så det kanske inte är så upp-piggande då.

Vi får se.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0