ordbajs

Har nu precis varit ute med hunden, och innan dess har jag sovit. Blev väckt av att mamma skriker att det är dags för hundutgång. Suck, jaha, så det var bara att masa sig upp.

Skoskav fick jag, bara för att jag hade de nya skorna på mig. Så mina hälar dunkar lite nu, haha. Men det är sånt man får leva med om man ska ha nya skor i stl 36. Men jag vet ju att alla skot töjer sig.

Snart ska jag upp till alleplan och möta Jennie, man jag funderar på att kanske sova lite först. Eller iallafall ligga i sängen. Sen om jag somnar eller inte..

Men va bra då.. Ikväll kommer det tas mycket bilder, så det blir roligare inlägg då.

PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0