min helg.

Ojojoj, skoja inte. Jag har sovit alldeles för mycket! Men jag kan ju börja om detta inlägg, och kanske skriva om helgen.

Fredag:
Struntade i skolan, eftersom jag var förbannat trött, efter min och Victors tävligt om vem, som skulle bli ''the maaaaaan''. Så ingen skola. Åkte till centrum och skulle köpa hårfärg, men det blev ingen, eftersom jag ä nöjd med färgen på håret, om man inte räknar med den fiiiint blonda hårbotten jag har.. Haha.
Men mötte iallafall upp Jennie där, och sen åkte vi hem och käkade tacos. Fruktansvärt gott.
Sen satt vi vid datorn, Jennie duschade, och vi psykade till musik.

Sen började vi med vinet. Och det gick fort att hälla i sig, men det gick ännu fortare att känna av någonting, må jag lova. Vi fixade oss, sjöng med och dansade till musiken. Sen bar det in till krogen runt tio tiden.

Kommer till krogen, möter upp grabbarna och köper oss en drink. Dansa, snacka, dansa, röka, snacka, dansa. Helt underbar kväll. Men sen ska det självklart förstöras. Pojkarna börjar bråka med några inne på krogen, någon mobil blir snodd, och det flyger slag hit och dit.

Jag och Jennie blir lite smått griniga, eftersom grabbarna ska iväg och leta efter dessa snubbar som orsakade bråket. Så vi drar på toaletten, och sen åkte vi hem.

Jag kommer hem runt halv fyra, och slocknar i sängen direkt när jag kommer hem. Ställde klockan på sex, eftersom jag skulle behöva duscha av mig sminket och det fina lukten på kläder och hår man får efter en kväll på krogen.

Men vad händer? Jo, jag försover mig, och vaknar tio över nio. 20 minuter kvar tills jag ska öppna på mitt jobb. Så jag flyger upp ur sängen, skriker ''HJÄLP'' till mamma och pappa, och sen var det bara på med kläder och hoppa in i bilen. Pappa står på gasen till jobbet, och jag var där på tio minuter. Fruktansvärt skönt. Men jag hade gårdagens smink på mig, och kände mig allmänt äcklig.

Jobbet gick väl bra, förutom att jag var helt slut i huvudet. Men det flöt på iallafall, och sen var det dags för mig att åka hem. Mamma var snäll, och erbjöd sig att komma och hämta mig. Och det gjorde hon.
Sen när jag kom hem satte jag mig vid datorn i ca 30 minuter. Då bestämde jag mig för att gå och dö lite i sängen, och det kan man verkligen säga att jag gjorde.

Jag somnade runt fem, och vaknade inte förrens klockan elva. Mmm, bra där Ninni.

Så nu har jag tagit en insomningstablett, och ska lägga mig i sängen nu. Måste sova innan jobbet, och imorgon måste jag vara pigg och glad, eftersom jag stänger. Men det lär ju inte finnas någon risk att jag inte är det..

Men som sagt, där var min helg. Skriver imorgon igen, om jag lyckas hitta gnistan till det.

PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0