mat och misshandel..

Yes, vi får gå kvart över, istället för fem över halv. Jag måste hinna med bussen som går 25, för nu håller jag på att dö utav hunger.

Och fick nyss reda på att Annas pappa har blivit misshandlad. Asså, hur sjuk är världen idag? Han hade suttit på sitt kontor, och sen helt plötsligt hade det kommit in grabbar och misshandlat honom. Tyvärr kommer jag inte ihåg vad han jobbar som, så jag vet inte om det handlade om pengar eller liknande. Men asså allvarligt?!
Ska man inte ens kunna sitta på sitt kontor utan att behöva vara rädd för att bli misshandlad?! Det är så jävla sjukt!! Ååh, jag vart helt chockad när jag fick reda på det. Helt sanslöst.

Jag håller tummarna Anna, för att det inte är allvarligt.

Men nu ska jag kolla runt lite, och sen drar jag till himlen, pizzeria La Fleur.
MUMS


Kommentarer
Postat av: Anna

Det var visst inte inne på kontoret, han var typ på väg dit eller därifrån, vet inte riktigt. Men det var två mörkhyade killar som slog honom med någon metallpinne i skallen och sen hade de sparkat honom när han låg på marken, sen tog de plånboken ur hans ficka och lämnade honom där...

Han mår bra.

2008-04-03 @ 01:20:04
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0