krogenpics

Bilderna har kommit nu, och det är med lättnad jag pustar ut. Jag trodde verkligen att det skulle vara riktigt skämmiga bilder, men det var inte så farligt.

Det är väl bilden när jag dansar med transan som är värst. Vi träffade en transa, sm visserligen var hur trevlig som helst, men lite väl.. Aa, på om man säger så. Men det var jag som fick dansa med henne, och jag bangar aldrig på att dansa. Men aa, här har ni bilderna:

    image597

Trots att jag ser ut som en full anka på denna bild, kan jag inte låta bli att tycka att den är hur fin som helst. Vi tre brudar, förevigt <3

Hittade även lite bilder från de andra gångerna:

Första gången jag var ute
 
Andra gången, med Johan
 

SÅ HIMLA ROLIGT!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaahahahah euuuuuuuuwwww!

2008-04-08 @ 11:27:14
Postat av: jennie

MEN FÖR FAN, VA SA JAG OM DEN DÄR BILDEN "FÖRSTA GÅNGEN JAG VAR UTE" DIN JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVEL

2008-04-08 @ 13:27:00
URL: http://jenwellman.blogspot.com

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0