jennie är full

Sådär ja, våran myskväll var det ja. Sen kom Sebbe med öl och Jägermeister till lilla Jennie, så nu är ju hon på dyngen. Det var ju trevligt. Själv sitter man här, småflinar lite åt deras bus, nykter som få.

Och nu målade sig Jennie på fingret med mascara, så nu sitter hon och asgarvar åt ingenting. Men det är ju kul, att hon har kul.

Jag sitter här, med min nya klänning på mig, och njuter iallafall. Jag shoppade upp 2.000 kronor idag, och det är inget jag är styolt över. Det var den sparade lönen det.. Menmen, nu ska vi inte klaga.

Jag kom hem med 3 par skor, 3 klänningar, en kofta och massa strumpbyxor. Det var mysigt de!

Men nu ska jag platta håret, för att döda lite tid.

PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0