helgen i bilder, och lite text.

Ojojojojoj, farliga vi var igår!! Helt galet.

Jag kan sammanfatta det såhär;

Victoria blir utslängd
Jennie blir portad
Jag är asfull
Jag förstörde min nya klänning med rödvin
Jag förstörde mina leggins med ett hål
Jag har ont i nacken efter min sömn inatt
Jag hade med mig en 500dring till krogen, drack 2 drinkar, men ändå är pengarna slut (?)

Jadu, en helt galet skön kväll igår. Förutom att jag är galet trött på rödvin, och jävligt trött över huvud taget. Men jag tänkte vara lite snäll och fixa in lite bilder från igår och i fredags.

Så, here you go.

Fredagen:

 Yes, Ninni är uttråkad och stryper sig själv med någonting som liknar en väldigt tunn halsduk..? ^^
 Jennie kletade mascara på hela sig..
 Jennie och min bror brottas.
 Jennie ska försöka lyssna bra, men det går inte så fint med massa öl i sig.
 Japp, såhär såg man ut. Extremt nykter och uttråkad.
 Sebban/Bror nyper henne i låret. Blåmärket lämnade kvar spår efter överfallet.
 Fula bror.


Lördagen:


 Vi tre, det funkar alltid! :)
 Bordet när vi började
 Yes, egopics is thaaaa shiaaaat
 Bara för att vi är så fruktansvärt söta. Och lite halvt på örat..
 Jag och Victoria <3
 Lite sådär lagom jättefulla
 Jag och Jennie kör på klassikern
 Dags för utgååååång!
 Victoria ASPACKAD på Donken. Precis blivit utslängd, och tror nu att hon tappat sin telefon, som förövrigt låg i hennes jackficka.. ^^
 Sitter på bussen, fulla som jag vet inte vad...
 Jennies fina sugmärken. Made by; Ninni
 Jennie kör på snyggaste posen.
 Söta pojken som bjöd på efterfest och vin!
 Mitt snygga bord när jag kom hem.. Mamamia.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0