heeeemma!

Äntligen hemma från  jobbet!
Helt slut efter en riktigt tuff dag. Mycket folk, mycket kalas och allmänt mycket att göra.
Jag fattar verkligen inte, har folk ingen fantasi så att de måååååste åka till Barnadiset och lämna ungarna? Kan de inte hitta på något bättre? Fast visst, utan kunderna - inget jobb för mig.
Men det kanske inte behöver vara så mycket...


Träffade också Fredrik på alleplan. Jag tog en latte med honom och vi snackade lite allmänt sådär. NegerDanne kom även dit, och vi pratade lite också. Där blev jag lite sen hem, istället för åtta är jag hemma halv tio, lixom.
Ska väl gå ut en snabbis med hunden snart, och sen lägga mig i sängen för att sova.
Skönt må jag lova,

Skola imorgon, och sedan jobb igen. Är trött på det där stället, så trött att jag skulle kunna kräkas på det. Men vad gör man inte för att det ska klirra i kassan?

Ska kolla runt lite på internet nu, men uppdaterar säkert ite senare.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0