Hamlet, katastrof.

Okej, det var den sämsta teater jag någonsin varit med om. Jag ville bara gråta. Fattar ni att jag satt där, törstig som helvete, trött som fan, och kollade på den där skiten?! Sen när det blev paus rusade jag till 7eleven och köpte godis, mer och en burn. Det behövdes kände jag.

Men den hjälpte inte. Jag somnade och sov hela andra delen. Och det var skönt, och det var icke onödigt. Det var faktiskt riktigt nödvändigt, för jag var verkligen trött.
Sen blev jag väckt av Fredrik som berättade att det var slut, och att vi skulle gå hem. Det var också skönt.

Men nu ska jag försöka gå och lägga mig, så jag kommer upp och kan vara piggare imorgon.

PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0