godnatt!

Nu är det dags för sängen för mig. En lång dag imorgon...
Funderar på att ta med mig gymkläder och åka och gymma imorgon. Jag skulle behöva komma igång med det. Och det vore ju helt okej att gymma mellan mina lektioner. Jag slutar ju själva skolan vid tre, och sen har jag fotokurs från fem till halv åtta. Då kan jag ju gymma därimellan. Kan bli najs..

På tal om fotokurs. HAHA. Jag fick ju en fotouppgift till imorgon att fota hur man gör någonting. Alltså, som en beskrivning fast med foton. Fick bara ta 10 foton, som ska beskriva bra. Och jag valde Anna som mitt offer. Eftersom vi har hållt på mycket med linser idag, fick hon agera modell i hur man sätter in och tar ut en lins. Hon började gråta av det, men det lovade jag att inte visa för min fröken. Men det ska jag göra iallafall, mwuhaha.

Kanske slänger in några bilder från ikväll, imorgon. För jags kriver då.
Börjar halv tolv imorgon, så jag kliver upp runt tio. Halv tio kanske. Vi får se när mina ögon vill öppna sig, coh när kroppen är reda att samarbeta med hjärnan så de kan hjälpas åt att komma upp.

Men vi hörs imorgon då.
Sov så gott alla mina få och söta läsare!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahahhaahhaa, jag grinar alltid av dina rabiessmittade skitlinser. Hahaha!

Love.

2008-04-02 @ 02:18:57
URL: http://justmeanna.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0