god morgon!

Njaae, det vart ingen skola för mig. Jag klev upp som vanligt och började leta efter kläder. Men då slog någonting till i huvudet, vad det var vet jag inte. Det enda jag vet är att rösten sa att jag skulle skita i skolan och sova framt ill jobbet istället. Och det har jag gjort.

Har vaknat ett antal gånger, av olika skäl. Det har varit allt från sms, samtal, panik i tron om att jag försovit mig elelr att jag varit törstig. Anledningen till att jag vaknade nu, och gick upp, var ett sms. Så jag tackar den personen som skickade det, annars hade jag kanske fortsatt sova inte inte vaknat igen.

Så, snart jobbet. Jag tar bussen som går 14:03. Så det vart en kort morgon, men det var ruskigt skönt att sova ut. Jobbar fram till sju idag, och då är det bara hem och käka, och sen ska Jennie komma. Väldigt trevligt (:

Men ahapp, nu är det väl dags att platta håret, eller iallafall luggen.
Uppdaterar när jag kommer hem!
PUSS

Kommentarer
Postat av: greger

Må vi Trogna bajare sörja en dag so denna. :(
Nazistdommaren ska avrättas med en kula i huvet.

2008-04-14 @ 22:53:42

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0