god morgon!

Jävla insomningtablett. Dengjorde att jag inte hörde klockan imorse, och det sög. Men det kanske var för att jag hann somna innan den ens började verka. Så jag vaknade av att kära Jennie ringde, för en halvtimme sedan. Jag skulle egentligen ha gått upp halv nio, men så vart det inte. Jag har ett svagt minne av att jag har hört klockan, men jag kommer inte ihåg om jag drömde det, eller om det verkligen hände. Skumt

Så, jag missar första lektionen, och det är inte bra. Jag ska lova mig själv att gå på ALLA andra lektioner denna vecka, och nästa vecka ska jag gå hela veckan. Jag måste börja skärpa mig, och börja göra uppgifter. Måste läa klart engelskaboken, och börja läsa på den bok som vi fick i textkommunikation. Så. Det blir nog bra..

Men nu ska jag kolla vad Anna har skrivit, och loda runt lite mer.
PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0