FREDAG!

Godmorgon!

Har precis duschat, och gjort mig en kopp te. Det känns bra att jag har kommit upp i tid idag, att jag nu kan sitta såhär i nästan en timme, och ta det lugnt. Fruktansvärt skönt.
Jag kunde inte somna så bra igår. Låg och tänkte för mycket igen. Låg och tittade på Simons plats i sängen, och tänkte att han aldrig mer skulle ligga där. Att den där platsen kanske skulle fyllas av någon annan någon dag. Och att han kommer fylla sin tomhet med någon annan tjej.
Fyfan, det är verkligen inte kul det här. Men jag tror att det var det bästa för oss båda..


Men nu ska vi inte deppa! Idag blir det shopping, och sedan blir det mys hemma, med filmer och dylikt. Och sova tidigt ska jag göra, och sedan ska jag sova länge. Mmm. Och sen.. Sen är det dags för krogen. Jag vet inte varför jag längtar så mycket, men det är en känsla i kroppen när jag tänker på krogen, som inte går att förklara. Men det känns bra, det gör det verkligen.

Men nu är det bara själva förkröket kvar. Måste flirta till mig lite.
Men ska dricka upp téet nu. Men vi hörs senare!
puss <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0