film

Skolan sög, som vanligt. Men ja, på livskunskapen, som också var den enda lektion jag gick på, fick vi kolla på film. Filmen som sågs var Brokeback Mountain. En helt suverän film, men det var ju synd att den skulle förstöras med så mycket snack. Menmen, det är en bunt tjejer som ska kolla och kunna koncentrera sig, och då är det inte alltid lätt.

Nu har jag precis käkat och suttit med mamma en stund. Har pratat om allt, som vanligt.

Men nu orkar jag inte skriva mer, ska ladda ner massa gyllenetider låtar, så vi hörs sen!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jessica Anshagen

Hej!
Var jätte gärna med och tävla på min sida där man kan vinna skit snygga skor från Ji Fashion 4U värde 650 kr !

Hoppas du får en bra dag :)
/ Jessica

2008-05-02 @ 11:35:29
URL: http://www.jessi.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0