ensam

Ehm, kanske ska ta och sova nu?

Men fick en sån där otroligt stor depp nu, igen. Även fast jag vet att jag inte sover, och inte vaknar ensam ikväll så känns det väldigt tomt.
Simon var här idag. Han hade varit och hämtat hunden och tagit en riktig rast med honom. Sen när han kom hem sa han inte mer än hej och hejdå till mig.
Fast jag vet inte riktigt vad jag hade förväntat mig att han skulle säga, eller göra. Eller vad jag hoppats på, kanske man kan säga. Jag måste ta tag i det där, måste sätta mig ner och prata med honom. Men vad ska det göra för skillnad? Vad kommer bli bättre? Ingenting. Jag tror inte att det är bra för någon av oss att träffa varandra, och riva upp massa sår av saknad. Jag vet inte vad jag känner just nu, jag har ingen koll på vad jag vill och inte.

Men det känns förjävligt. Iallafall såhär in på småtimmarna innan man ska sova. Det är så tankarna kommer upp i huvudet, och det är då man börjar tänka. Men hur mycket jag än tänker så kommer jag aldrig fram till något bra. Varför varför varför har det blivit såhär.

Jag satt och kollade igenom gamla saker som jag skrivit. Och jag avslutar nästan alla saker med meningen
''Nu ropar min karl på mig att jag ska komma och lägga mig i sängen''
Och jag saknar det. Hur mycket han än tjatade, hur irriterad jag än blev på att jag aldrig fick sitta vid datorn så länge som jag ville, så saknar jag det.

Jag saknar DIG, jag saknar OSS, jag saknar DET.

Men nu ska jag ta och joina Jennie som ligger och sågar i sängen.
Vi hörs imorgon.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Ewie

aww.. har ni gjort slut eller? :(

2008-04-15 @ 01:31:31
URL: http://ewiiie.blogg.se
Postat av: Ewie

Sv: nej fan va hemskt.. förstår vad du går igenom..

2008-04-15 @ 02:00:35
URL: http://ewiiie.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0