bil, latte och vatten

Åååh, vilken kväll. Kan väl inte påstå att den varit så händelserik, men det har hänt mer än vad det gjort andra dagar iallafall. Jag, Jennie och Malin var ute och åkte bil med några vänner till Jennie. Vi drog runt i ingenstans, och gjorde ingenting. Eller jo, vi åkte till Donken och köpte varsin latte. Jag stänkte även ned Jennie med massor av vatten, eftersom mattan utanför var så blöt. Dessvärre blev jag också blöt.

Men det tänkte ju inte jag på då, eller hur? Nej, just det. Och sen brukar jag faktiskt skita i sånt när jag är sådär ''flummig'' - jag kan hoppa hur mycket som helst i vattenpölar och dylikt. Men det blev lite smått kallt om fötterna när man skulle hem.
Som tur var skjussade snälla Philip hem mig. Trevligt gjort av honom.

Men nu ska jag gå ut med min äckligt mycket pipande hund. Angående pipandet är det inte för att ingen har vart ute med honom på 10 år, utan han är allmänt uttråkad och vill ha min uppmärksamhet. Fula hund.

Men neeeej, jag älskar honom.

Men jag kommer tillbaka snart!

PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0