bakiiiiiiiiis

Hade planerat att sova, men kunde inte. Nu börjar baksmällan komma, och det kommer inte bli kul. Det känner jag av redan nu. Varför ska man bli bakis? Jag drack ju hur mycket vatten som helst igår. Fattar inte. Jag brukar inte bli så himla bakis, men när jag väl blir det, blir jag verkligen bakis. Då dunkar det i hela huvudet, och ett ständigt illamående slänger sig över min kropp.

Har precis käkat. Spagetti och köttfärssås. Asäckligt med mat, inte hungrig alls, men måste äta, annars mår jag ännu sämre. Sitter i morgonrock och håret är slitet som fan.

Jag måste göra något med mitt hår. Det ser för jävligt ut.. Men jag vet inte vad jag ska göra. Funderar på att klippa av skiten, men tänk om det skulle vara bajsfult?

Då dör jag..

Men nu ska jag lägga mig i sängen igen, dö lite till.

PUSS


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0