am i the man, or am i the fucking maaaaaan

Just det, det har jag inte berättat.

I svenska har vi haft en uppgift där vi skulle skriva om våran dag i helvetet. Vi har jobbat mcyket med gudar och sånt, och därmed helvetet. Då skulle vi skriva som en journalist som var i helvetet för en dag, typ.

Jag tyckte att min blev fruktansvärt seg, och att den hoppade för mycket mellan alla stadier i the hell. Det finns ju 9 kretsar. I den längst ner sitter förrädare. A, men ni fattar vart jag ska komma. Jag tyckte min vart dålig, och var inte alls nöjd när jag lämnade in den. Men vet ni vad det blev?

Ett fucking jävla

MVG!!





Och sen fick jag VG på engelska nationella, fast det var bara en övning på hur det kommer att se ut iår. YEEEEEEEEEES!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0